Posted by : Unknown 22 March 2011

Salam semua....alhamdulillah kita masih diberikan kesempatan untuk bernafas di bumi Allah nie.. ewah ayat mukadimah.
Entri pada kali ini saya nak kongsikan sesuatu yang menarik. Last week saya dan wife telah pegi ke Puchong, actually we all memang selalu pegi Puchong sebab nak cari barangan baby di store Fabulous MoM and then dah alang-alang sampai sana bleh la cuci mata di IOI MaLL. Nilai ke Puchong lebih kurang 47 minutes driving. Actually bukan tu yang saya nak kongsikan. Saya nak share new baby cot yang saya beli di Twin Baby store, Puchong. Sebelum masuk ke IOI Mall ada Fabulous MoM, sebelum Fabulous MoM ada Twin Baby store. Saya beli bukan apa sebab Tihani dan mula merangkak so kena ada sesuatu untuk avoid dia dari jatuh then bleh la tinggal2 kejap. Inilah hasilnya daripada xtvt menshopping di Twin Baby.....actually tak susah sangat nak install benda alah nie.....just follow my steps.....heheheee

asingkan setiap bahagian

bahagian sisi 

follow the instruction.....then u get the answer...he3

imani pun dah tak sabar nak main2 dalam nie

dah siap pasang 50% more to go

alaalaaa.....dia pun nak tolong jugak....

pandangan sisi


dah siap....tapi apsal terbalik

then.....siap pasang bedding set....tihani pun dah tak sabar nak guling2
dah penat main......trus terlena.....

seronok dapat tidoq katil sendiri.....just like a princess....he3

{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. cutenya set dlm baby cot tu... and opkos baby yg tido dlm baby cot tu pun cute! :-)

    ReplyDelete
  2. hehehe....thanks mama....
    besnyer mama ada kembar, 3 plak lg....
    mybe coming soon nak twin jugak

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -