Posted by : Unknown 26 April 2011

Salam blogger semua....
Agak lama juga saya tidak berblogging. Maklumlah dek kekangan masa dan kerja yang agak membuatkan aku busy kebelakangan ini, student nak exam aku plak yang sibukkan kan kan. Selain melayan kerenah my daughter yang agak lincah selepas dapat kaki nak begerak. (sebenarnya dia merangkak jer, then bila ada benda nak pegang sure trus berdiri). Tapi memang seronok sangat melihat keletah dia, hilang terus rasa penat aku lepas balik keja.
Tihani twin inside the mirror
myself with Tihani (ada tangan cuba sentuh myhair)
Happy besday to me happy besday to me......
Actually semalam 25 April 2011 genaplah usia saya 27tahun (pejam celik pejam celik, mak aiii dah tua rupanya aku ni). Lagi 3 tahun nak jejak ke angka 30. sekejap je rasanya. Alhamdulillah, dipanjatkan syukur kepada Allah s.w.t kerana masih diberikan kesempatan untuk aku menghirup oksigen sekaligus memanjangkan umur hingga aku terus dapat hidup kat muka bumi ni.

Tahun ni paling bermakna sebab dah ada buah hati no2......mybaby dan tak lupa mak-baby. Thanks sayang sebab hadir dalam hidup abang, susah senang sayang sentiasa bersama, ingatlah abang akan sentiasa akan menyayangi Sayang hingga akhir hayat. Amin (menjiwang sekejap)

Terima kasih kepada rakan-rakan facebook yang sudi wish my birthday semalam  Thank you so much. Love korang semua. Rasa macam artis ABPBH plak Haha. But, aku appreciate sangat wish dari korang.  Akan aku balas satu persatu.
Terima kasih juga kepada orang yang wish terus ke my phone. Insyaallah aku akan sentiasa ingat kat korang semua.

{ 2 comments... read them below or Comment }

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -