Posted by : Unknown 20 October 2011



Assalamualaikum......Pertamanya mohon untuk rakan2 blogger semua sedekahkan Al-Fatihah untuk ibu. Semak entry terdahulu. Terima kasih.
Hari ni rasa lebih tenang dan rasa nak join segmen HasrulHassan plak.....apa yang perlu anda buat -

Cuba ceritakan bagaimana anda boleh bermula membuat blog, dan siapakah yang  mendorong anda untuk terus berblog. Nyatakan beberapa orang blogger yang memberikan semangat untuk anda terus berblog.

Macam mana aku boleh buat blog? Start blogging January 2011. Kenapa bleh terjebak, coz slalu jugak menjengah ke blog-blog untuk untuk mendapatkan info terkini. Then bila dapat tahu dengan berblog juga dapat menjana wang ringgit, so saya mengambil keputusan untuk mencuba nasib dalam dunia blog nie. Alhamdulillah memang ada hasilnya walau tak seberapa. Jangan ingat saya berblog kerana duit, tapi tujuan asalnya nak share info dan berkenalan dengan ramai blogger yang lebih otai, cari pengalaman. He3. Dorongan?, actually sendiri yang beria-ia nak berblog disamping dapat inspirasi dari blogger2 femes seperti HasrulHassan, Faizal Fredley dan ramai lagi.

{ 4 comments... read them below or Comment }

  1. Singgah dr segmen yg sama...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-inilah-blog-saya.html

    ReplyDelete
  2. hai dear ! ryn datang dari segmen same..
    hehe.. teruskan b'blogging yer !
    meh la gi blog ryn :)
    btw, ryn sudaa follow cnie :)

    ReplyDelete
  3. thanks semua terjah blog saya yg tak seberapa hensem.....asyik dok tukaq template je

    ReplyDelete
  4. Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -