Posted by : Unknown 24 May 2011

Selamat siang blogger semuanya......


Baru balik lunch baru perasan bro Ben Ashaari ada buat segmen menarik yang membuatkan aku nak join da club. Sempat lagikan sebab segmen ni ditutup kul 3.00 PM.

Filem Fast And Furious 5 jadi pilihan aku and the Rock watak yang aku suka.
The Rock ni jadi polis yang memburu geng Dom ni.So,dieorng ni ada konflik antara polis dengan group pengedar dadah ni.Adala aksi fighting antara Dom dengan The Rock ni.Kalau The Rock berlakon mesti gaduh ala wrestling tu mesti ada punye.Aksi smack down ‘If you smell what the rock is cooking’ pun ada
Klimaks movie Fast And Furious 5 ni bila rompakan dekat balai polis tu bermula. Memang aku rasa ni rompakan yang paling cool pernah aku tengok.

{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. hye..
    anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..

    http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

    ReplyDelete
  2. wehihi.. anda d taq

    http://lanunjalanan.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -