Posted by : Unknown 12 January 2012

 Assalamualaikum blogger sumer.......
Petang-petang nie terasa nak join segmen from sifu HasrulHassan...Aku Blogger Baru 2012.

Apa perlu anda lakukan?
  1. Buat satu entri dengan tajuk: Aku Blogger Baru 2012 - Dah buat
  2. Tempek badge/banner yang disediakan dalam entri tersebut sebagai hiasan dalaman, dan link ke entri ini. - Pun dah tempek
  3. Tuliskan dalam entri anda, mengapa anda dianggap blogger baru 2012, dan nyatakan tujuan anda berblog. Dan berikan siapa sifu atau idola anda dalam dunia blogger - yang menyebabkan anda mahu berblog.
Saya masih baru lagi dalam dunia blog nie....mula blog pada awal tahun 2011 (Jan 2011). Masih setahun jagung memandangkan usia baru je melangkau setahun, memang baru sangat2. (yeke)
Tujuan asal hanya suka-suka....dan untuk berkongsi artikel dan info menarik serta cerita peribadi mengenai keluarga dengan blogger2 lain diluar sana.
Bloger-blogger otai seperti Eyyriqaz , HH sendiri telah memberikan inspirasi kepada saya untuk berblog dan blog juga dapat memberikan pendapatan sampingan selain berkongsi cerita.
Wassalam.

{ 4 comments... read them below or Comment }

  1. Terima kasih kerana sudi join segmen HH.

    ReplyDelete
  2. fibox problem so komen sini....
    Selamat menikmati hujung minggu.....

    ReplyDelete
  3. bukak lagi tak? nak join..

    ReplyDelete
  4. hai saya blogger baru .. boleh follow saya balik x?saya dah follow dah :)

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -