Posted by : Unknown 29 August 2012

Seorang peminat Samsung sengaja menghantar satu mesej kepada laman Facebook Samsung Kanada dan bertanyakan kepada mereka samada sudikah mereka memberikannya sebuah telefon terbaru mereka iaitu Samsung Galaxy S3 secara percuma kepadanya. Bersama mesej tersebut, peminat setia Samsung berkenaan yang bernama Shane Bennet menyertakan sebuah lukisan raksasa kartun sendiri. Peminat itu juga menyatakan di dalam mesejnya dia telah menggunakan dan memiliki barangan Samsung iaitu sebuah LCD TV, komputer riba dan model telefon Samsung Galaxy S. Anda rasa apakah jawapan Samsung Kanada?.

Samsung Kanada membalas mesejnya dengan menyatakan adalah mustahil mereka memberikan peminat mereka apa yang mereka inginkan dengan mudah begitu sahaja. Ini akan menyebabkan mereka ‘gulung tikar’ , kata mereka. Samsung Kanada turut membalas mesej Shane dengan lukisan seekor kanggaru menaiki unicycle.

Rupanya kisah Shane tidak berhenti setakat itu sahaja. Dikatakan beberapa hari sebelum Shane menerima telefon SGS3 berkenaan, dia telah dihubungi Samsung. Apa yang menarik telefon yang diterima oleh Shane Bennet beberapa hari kemudian merupakan buatan istimewa apabila dia mendapati lukisan raksasa yang disertakan oleh Shane pada mesej Facebook sebelum itu turut di abadikan pada badan telefon yang diterimanya. Malah bahagian badan hadapan serta gambar latar skrin turut direka bersesuaian dengan gambar tersebut. Samsung Kanada turut menjelaskan di dalam nota yang disertakan bahawa Samsung Galaxy S3 berkenaan merupakan buatan istimewa dan ia merupakan satu-satu seumpamanya di kanada.

Mesej Shane Bennet kepada Samsung Kanada

So dah tiba masa peminat Samsung membuat perkara yang sama kepada facebook Samsung Malaysia. Mana tau tiba2 depa nak bagi Samsung Galaxy Penumbuk percuma. he3

Sumber : MalayAndroid.com

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -