Posted by : Unknown 02 January 2014

 
Assalamualaikum......

Masih belum terlambat nak wish Happy New Year 2014 untuk semua rakan blogger dan readers blog nie. Alhamdulillah syukur kita masih diberikan kesempatan untuk meneruskan hidup pada tahun ini iaitu 2014.

Cabaran 2013 telah berjaya ditempuh dan dilalui dengan penuh kesabaran dan kecekalan. 2013 banyak meninggalkan kenangan pahit manis untuk aku dan isteri.

Antara perkara yang sangat menerujakan -
  1. Alhamdulillah, pada Jun 2013 akhirnya me and wife berjaya memiliki rumah sendiri sebab rumah baru dah 100% siap. Tapi amik kunci lambat skit dalam bulan September, ada technical issue skit. Boleh kata dream home la. Tak sabar nak pindah Insyaallah this year.
  2. Our newborn baby (anak ke 2) iaitu Nur Inaas Aseefa yang lahir pada 16 Julai 2013 di Annur Specialist Hospital Bangi. 1st daughter this year dah 4 years.
  3. Kali pertama mengundi pada PRU13 yang lalu.
  4. Register anak pertama Imani di playschool Cilik Mumtaz, minggu depan 6 Jan dah start. Hopefully dia dapat sesuaikan diri dengan kawan baru.
This new year 2014 pastinya akan lebih mencabar. Ramai yang kata tahun 2014 tahun Barang Naik, memang pun. Kenaikan kos sara hidup, tol, elektrik, bahan mentah dan lain2 sudah semestinya memberikan kesan yang agak parah buat kita semua. So kena ada sekurang-kurangnya 1 side income yang dapat membantu dikala terdesak.

So selamat menempuh tahun 2014, tingkatkan prestasi, kurangkan perkara lagha. 
Wassalam.

{ 4 comments... read them below or Comment }

  1. Selamat Menyambut Tahun Baru. Semoga kita dimurahkan rezeki yang melimpah-ruah. Amin...

    ReplyDelete
  2. happy new year....moga 2014 lebih menyinari kehidupan..

    boleh tengok sini:Pahala bershalawat

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -