Posted by : Salam Yahya 09 January 2014


Salam,

Tadi terperasan kat twitter @realDrMaza ada tweet menarik yang berlaku antara beliau dan Raja Noor Jan Shah yang menggunakan akaun @SultanMelaka_ .

Apa yang menarik DrMaza mempertikaikan Raja Noor Jan Shah dengan kenyataan "kenapa nak jadi Sultan sangat ? " dan dibalas oleh 'Sultan Melaka' dengan sempoi sambil offer DrMaza jadi mufti untuk kerajaan barunya 
"bukan beta nak jadi sultan, negeri Melaka yang perlukan beta. Nak jadi mufti beta?"


Sebelum tu DrMaza dalam tweetnya membangkitkan isu "Cukuplah dgn sultan2 yg dah ada, tak payah ssiapa nak pi jadi sultan tambahan pula. Yg ada pun dah tinggi kosnya".

Pagi tadi kerajaan Melaka dah menolak bukti yang 'Sultan Melaka' kemukakan.So tunggu dan lihat la apa perkembangan terbaru kes nie.

ps - Tak paham aku dunia sekarang.

{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. wahhh sweet nya.. siap main tweet2 lagi...

    ReplyDelete
  2. Adesss ..... bagus betul la kan... siap offer nak jadi mufti lak tu.... hahahaha

    ReplyDelete

Tourist

Google+ Followers

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -