Posted by : Unknown 04 February 2014

Rasanya nie first time citer pasal my twin dalam blog nie, ye ke. Semalam sekali lagi aku terkejut sebab ada orang yang tak dikenali menegur aku kat Tesco. Siap tepuk bahu bagai, bila dia tanya aku jawab je la macam biasa. Lepas tu aku explain kat dia yang actually aku nie kembar, yang ko kenal tu adik kembar aku. Terus malu2 kucing dia blah dari situ. Tapi aku dah boleh agak kenapa dia tegur aku. Actually dah banyak kali benda nie jadi, ada yang tepuk bahu, cuit-cuit lah, tampar belakang, nasib baik aku tak panik.

Susah jugak jadi kembar nie kan, mana2 pegi pun orang kenal. Nasib baik la belum penah jumpa dengan girlfriend dia, takut2 kena peluk plak nanti. Hehehe.

By the way, my twin nie masih single and available, sapa2 nak try bleh komen kat bawah nie. Hu3 promote tak ingat.

ps - Korang rasa mana satu aku, left or right. Klu - lebih kacak dari biasa. Hu3

{ 4 comments... read them below or Comment }

  1. bro ada kembar, itu yang banyak berlaku pada kembar seiras nie..ssh nak bezakan,,
    p/s, bro rambut belah tepi kan..heheh

    ReplyDelete
  2. Well, aku pun x brani nk tegur masa nampak kat dlm Giant Nilai 2 hari lepas..huhu..

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -