Posted by : Unknown 23 May 2011


Assalamualaikum blogger semua......

Berita gumbira menjadi nyata, gambar keluarga saya terselit dalam Majalah Pa&Ma edisi JUN 2011. Ala..sikit je pun. Terselit2 macam tu je pun. Tak apa yang nak dibanggakan sangat. (ayat poyo padahal syok gila bleh masuk majalah). Gambar wife yang banyak, ye la promote barangan ibu mengandung dan menyusu tak kan la hubby dia plak yang lebey.
Al kisah mcm mana bleh terjebak dengan dunia artis nie (he3), actually masa tu kitorg baru lepas checkup baby di Annur Hospital, Bangi, Tihani got fever and some flu. Lepas tu wife ajak pegi usha baju kat butik mumDreams kot2 ada yang dia berkenan. Masa dok pilih2 tu wakil karangkraf datang nak shoot gambar utk dimasukkan dalam majalah Pa&Ma. Masa nie lah owner butik/sale asisstant tu offer kitorg jadi model untuk diorg, mungkin diorg nampak aura pelaris pada muka suci kitorg nie kot. So we accept the offer, and the review as below.

 Baby Tihani walaupun not well, tp ceria dok belek kasut n dress 4 her

wife I memang patut jadi model la kan

Thanks Pa&Ma sebab siarkan gambar kitorg dalam Majalah, famous la kejap 1Malaysia, sana sini member call, sms, message, fb tanya camner kitorg dapat 'masuk' magazine. Terima kasih juga buat mumDreams butik sebab offer mamat hensem dan mommy cute n cantik ni as a model. Lepas nie kalau ada sesapa nak offer jadi part time model kitorg on jer. hu3.
Dan sebagai menghargai mumDreams saya nak promote sikit for moms out there :-


"Sebagai menghargai sokongan anda semua, bermula 21 Mei 2011 sehingga 20 Jun 2011, mumDreams mengadakan jualan istimewa sempena Hari Ibu (Mei) dan Hari Bapa (Jun). Dapatkan produk mumDreams dengan harga istimewa !"

{ 7 comments... read them below or Comment }

  1. thanks liza....saya mmg comel....hu3

    ReplyDelete
  2. tahniah
    nice blog too

    ^_____________^

    ReplyDelete
  3. thanks ijat_asni and ~ pEJuAnG CiNtA ~

    ReplyDelete
  4. As-Salam.
    Sebenarnya saya mencari yang bukan blogshop untuk diketengahkan dalam SIRI BLOGGER MASUK MAJALAH tu ... insyallah nanti saya akan tampilkan satu segmen khas. Sebelum ini saya pernah tawarkan iklan PERCUMA untuk mana2 blogshop untuk beriklan sambil saya buat entri khas ... :)

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -