Posted by : Unknown 16 May 2014

Assalamualaikum....

Firstly happy Teacher's Day 2014 for all teachers.
Petang yang berkat nie saya nak join giveaway yang dianjurkan oleh blogger famous amous HasrulHassan.com. Giveaway mudah RM100 tunai untuk semua. Apa yang perlu anda lakukan?
1. Letakkan banner di atas dalam sebuah entri/blog post dengan tajuk Hari Guru 2014 Giveaway RM100 dan LINK ke entri ini.
2. Berikan ucap selamat hari guru kurang dari 100 perkataan dalam entri tersebut. 

Ucapan sempena hari guru 2014 : 

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru dan pensyarah yang pernah mendidik saya semasa saya belajar di Sek. Keb. Sungai Baru, Kuala Kurau, sekolah menengah di SERATAS, Taiping dan melanjutkan pengajian di Politeknik Premier Ungku Omar, Ipoh.

Jasa dan bakti yang cikgu curahkan tidak mampu saya balas. Ilmu ditimba menjadikan saya manusia yang berguna kepada masyarakat. Alhamdulillah atas khidmat bakti cikgu, saya mampu menjadi insan yang berjaya pada masa kini. Tunjuk ajar, nasihat dan teguran cikgu menjadi panduan untuk saya menjadi lebih baik dari semalam.

Saya mendoakan agar guru semua diberikan kesihatan dan kesabaran dalam mendidik anak bangsa. Guru adalah tunjang masyarakat, tanpa guru sebuah masyarakat yang bertamadun tidak dapat dibentuk. Terima kasih guru atas pengorbanan anda semua, semoga anda tidak jemu untuk mendidik anak bangsa yang bakal mewarisi negara pada masa akan datang.

Wassalam

{ 11 comments... read them below or Comment }

  1. nice sharing
    done follow your blog
    come visit n follow my blog too at:
    http://cikhafizahnurani.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks singgah sini.......insyaallah akan drop by ur blog soon

      Delete
  2. Good luck!

    saya dari GA yang sama http://syukurnyasihat.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm100-tunai-sempena-hari-guru.html

    ReplyDelete
  3. dari segmen yang sama!
    salam perkenalan! salam ukhwah! :)


    http://demahabbah.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

    ReplyDelete
  4. good luck : jemput jenguk blog sy pula ye ..
    http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

    ReplyDelete
  5. SINGGAH DARI SEGMEN YG SAMA...

    http://aisyahambris.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

    ReplyDelete
  6. jasa dan pengorbanan guru wajib dihargai semoga ilmu diberkati.
    YB datang dari segmen yang sama no. 17. :)
    http://yangbaik.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum dan salam sejahtera.
    Saya ingin mengucapkan selamat berjaya kepada peserta GA sempena Hari Guru ini.

    Dan terima kasih kerana sudi join GA ini.

    Saya akan umumkan pemenang-pemenang untuk GA ini pada 26 Mei 2014. Dan harapan saya semua peserta telah pun blogwalking ke blog peserta-peserta lain memandangkan masa bertenang saya berikan agak lama.

    Tahniah diucapkan terlebih dahulu seandainya terpilih menjadi pemenang kelak.

    SELAMAT HARI GURU 2014

    HASRULHASSAN.COM

    #Komen ini adalah komen standard ditulis kepada semua peserta GA ini. :)

    ReplyDelete
  8. Blogwalking here. from blog abg Hasrul. done follow :)

    ReplyDelete

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -