Posted by : Unknown 02 June 2011

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyu22ea5gHKwNj7J4mvEqgzrMI7RnnUtubOKzLBhpRDoG_RuBp9hbB53B1jU15r2I4UDxFj3Tpx1W6KKyd27-zCxLc1y6dfo2WJURz_CokFWJWQ21Oq6fMOCCvlDGo5ahqbAoi7bSgE8Wr/s1600/Maher-Zain1.jpg
Kali pertama dengar terus jatuh cinta dengan lagu nie.....lirik yang disampaikan dalam lagu nie cukup mendalam dan menyentuh hati. Not bad jugak Maher Zain bawak lagu ni dalam Bahasa Melayu......2nd song after Insyaallah.
For The Rest Of My Life ( Malay Version ) – Maher Zain

Aku bersyukur kau di sini, kasih
Di kalbuku, mengiringi
Dan padamu
Ingin kusampaikan
Kau cahaya hati
Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku, cintaku

Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan s’lamanya
Aku milikmu
Yakini hatiku

Kau anugerah sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih, penguat jiwa
Kuberdoa, kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan s’luruh hidupku
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku, cintaku

Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan s’lamanya
Aku milikmu
Yakini hatiku
Bersamamu, kusadari inilah cinta
Tiada ragu,
Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi

Untuk download klik sini Maher Zain - Sepanjang Hidup

credit to www.izwanyusof.com for downlaod link

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -