Posted by : Unknown 09 May 2013

Assalamualaikum......

Hari nie nak sambung semula review saya berkenaan Hatten Hottel Melaka, tempat saya menginap tempoh hari with my wife and daughter bersempena meraikan my besday pada 25 April yang lalu. So before buat aktiviti pagi nie kitorg breakfast dulu.

Actually, breakfast pagi nie dah termasuk sekali dalam pakej hotel. Dining area atas nie called Chatterz, nampak sangat exclusive dan retro design.


Anak aku nie dah tak sabar nak makan, abis kuar bunyi kelentung kelentang dia dok ketuk sudu dgn pisau tu. Chinese kat sebelah asyik senyum je tengok keletah Imani, lantaklah asalkan dia happy sudah.
Kat bawah nie beberapa dishes yang sempat aku dan wife rasa, nak rasa semua takut tak larat nak jalan, lepas nie nak swimming plak, so control makan tak nak nampak perut ke depan. 
Sanggup beratur beberapa kali semata untuk dapatkan telur omelet yang cik adik nie masak, memang sedap. My daughter memang suka sangat, dah try buat kat umah mcm dia buat, memang menjadi. Mabeles.
For me overall, all the dishes sedap dan menyelerakan, berbaloi dengan harga yang kita bayar untuk menginap di hotel nie. Breakfast tadi pun ambik masa jugak, turun kul 8 sampai 9.30 am.
Lepas makan bawak Tihany kat pool lagi, nak swimming katanya.
Before turun pool tadi wife dah kemas barang2, so mandi lama skit before checkout at 12.00 noon. 
Kitorang checkout tepat jam 12 pm dan before leave sempat cuci mata di dataran Pahlawan. Wife ada beli 'sikit' barang untuk Tihani dan baby yang bakal lahir tak lama lagi. 

Lebih kurang 1.30 baru gerak pegi kenduri kahwin ofismate wife di Ayer Molek. Alhamdulillah jumpa juga akhirnya rumah pengantin sebelum jam 3 ptg. (akibat sesat beberapa kilometriko)

Selesai melantak jamuan kenduri dan jumpa pengantin, kitorg terus gerak balik Nilai. 
A bit tired but sangat best bila dapat bercuti bersama famili. 

Next vacation maybe Aussie.........so kena 'usaha' lebih nak bercuti ke oversea lagi . Bye

{ 2 comments... read them below or Comment }

Tourist

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -