Posted by : Salam Yahya 09 October 2013


siapa yang betul siapa yang salah ? kalau betul kesian kat tokey kedai nie kena malu satu malaya.

sumber : facebook kerajaanRakyat

{ 7 comments... read them below or Comment }

  1. Kena siasat betul3 ni takut fitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui tu......kena dengar dr ke dua2 blah pihak baru adil

      Delete
  2. Tak tahula mana satu yg betul nie..

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... alamslegacy,

    entah lah.... kalau betul xper kalau x ...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam......
      tak tau nak cakap camner kan

      Delete
  4. memang kesian kalau betul.. tapi bila dgn org VVIP mcm tu mmg ada pengalaman.. dulu tolong pakcik bakar satay kat function.. bila dah abis dia kata tambah lagi 1000 cucuk.. bila nak bayar dia kata tak kan byr untuk extra 1000 cucuk tu sebab tak de dlm resit/agreement la.. rudi mcm tu jer :(
    http://timetravelafif.blogspot.com/

    ReplyDelete

Tourist

Google+ Followers

Followers

Tabung Khairat

.

Shout Here

Rajin Komplen

Powered by Blogger.

- Copyright © 2013 AL - alamS Legacy -Metrominimalist - Designed for alamS Legacy -